Նախագիծ՝ Հարվածային-Շրխկան համույթ
Ռիթմիկ վարժություններն ու խաղերը հմտացնում են սովորողին՝ երաժշտության, երգի ավելի լավ ընկալման հարցում: Այն լավ է անրադառնում սովորողի երաժշտական ընկալման վրա, սովորողը ավելի ճիշտ է զգում երգի ռիթմը, չափը, ավելի լավ կատարում այն:
Երաժշտության ընտրությամբ գործունեության խմբերի հետ նման նախագծով աշխատելը ավելի ոգևորիչ և նպատակային է:
Նպատակ՝
- Սովորողների մեջ զարգացնել ռիթմի զգացողությունը
- Սովորողին ծանոթացնել ազգային տարբեր հարվածային և շրխկան նվագարանների հետ(դափ, տմբլակ, շրխկաններ, դհոլ, կոպալ…)
- Սովորողների հետ փորձել ռիթմիկ նվագակցել երգերի, երաժշտության
- Ստեղծել հարվածային շրխկան համույթներ
- Համագործակցել այլ նվագարանների համույթների հետ
- Փորձել ինքնուրույն պատրաստել որևէ շրխկան
. Արևելյան և Հարավային դպրոցների համույթների համագործակցություն
Կոմիտասյան երգերի նվագակցություն՝ շվիահարների և շրխկան հարվածայինների ուղեկցությամբ:
. Փափուրի
. Հոյ նազան
Շրխկաներով ռիթմիկ նվագակցություն ՝
Հեյ իմ նազան
Արև, արև
Արդյունքում սովորողը՝
- Ձեռք կբերի երաժշտական նոր հմտություններ
- Կկարողանա երգելով նվագակցել
- Համագործակցել այլ նվագարանի հետ
- Կդառնա տվյալ ազգային երգի ճիշտ, գրագետ կրող և փոխանցող
«Տամբուրե» երգի նվագակցության օրինակ (աշխատանքային)՝